Tryg Bolighotline – gratis rådgivning til skader i dit hjem
Bekymringer er der nok af som boligejer – uanset om du bor i hus, lejlighed eller har et fritidshus. Med Tryg Bolighotline kan du få professionel rådgivning til at udbedre mindre skader, inden de udvikler sig og bliver store.

Få svar på spørgsmål om din bolig
Er du kunde hos os, med adgang til Tryg Plus-fordele, har du også direkte adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet.
Få svar på problemer som
- "Der er kommet en revne i ydervæggen på vores hus"
- "Der lugter af mug i vores entré"
- "Der løber sod ned ad vores skorsten"
- "HFI-relæet slår hele tiden fra"
- "Vandmåleren kører rundt, selvom vi ikke bruger vand"
Professionel rådgivning
Det er professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund, der sidder klar ved telefonerne, når du ringer til vores Bolighotline. Rådgiverne er tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Sådan får du hjælp
Du kan finde telefonnummeret og e-mailadressen til Tryg Bolighotline under Ekstra Tryghed på Min side.
Hvis du skriver en e-mail til Tryg Bolighotline, skal du huske at skrive dit policenummer. Det finder du under din husforsikring på Min side. Vedhæft gerne billeder eller video af problemet, du har spørgsmål til. Så kan vi nemmere og hurtigere hjælpe dig videre.
Tryg Bolighotline
- Kompetent telefonisk rådgivning
- Mulighed for at sende e-mail med billeder af problemet
- Professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund