Kundeservice

Hjælp til Min side

Her finder du råd og vejledning, hvis du har problemer med at logge på Min side.

MitID erstatter NemID

For at logge på kan du bruge enten NemID med nøglekort eller det nye MitID. MitID er den nye generation NemID. Det nye digitale identifikationsmiddel bliver indført i Danmark fra sommeren 2021. Fordelene ved MitId er, at det bliver en sikrere, mere fleksibel og brugervenlig løsning end NemID.

Har du ikke brugt MitID før, kan du kontakte din bank og bestille et.

Få svar på hvad, hvornår og hvordan om MitID hos Digitaliseringsstyrelsen

Hvordan får jeg et MitID?

Når det er din tur til at få MitID, vil du modtage en besked fra din bank. Beskeden får du enten i din net-/mobilbank eller i Digital Post - og ingen andre steder. Du skal være logget ind på din net-/mobilbank for at kunne se beskeden. Når du har modtaget beskeden, har du 30 dage til at få MitID. Har du brug for hjælp til at få MitID, så er det din bank, du skal kontakte.

Jeg ved ikke hvad mit Bruger-ID er

Du opretter en brugerid når du skifter fra nemID til MitID. Din bank hjælper dig. Du kan fortsat bruge dit NemID.

Log på med NemID

For at logge på Min side, skal du bruge NemID med nøglekort. NemID er en service udbudt af Nets. 

Har du ikke brugt NemID før, kan du bestille det her:
 

Hjælp til at logge på Min side

Vi har samlet forskellige vejledninger til kendte problemer i forbindelse med at logge på Min side.


Jeg prøver at logge på med iPhone eller iPad (iOS)


Jeg prøver at logge på med Windows computer eller Mac

Tal med support

Kendte tekniske fejl på Min side kan eksempelvis være:

  • Manglende forsikringer på Min side.
  • Min side er helt blank.
  • Fejl ved åbning af dokumenter.

Ved disse eller andre tekniske problemer kan du kontakte Servicedesk på
70 21 02 91, og oplyse dit CPR nr. for at vi kan fejlsøge på dit login.

Hjælp til NemID

Vi har samlet nogle nyttige links til selvbetjening hos NemID. 

Læs mere.

Kontakt support hos NemID

Oplever du stadig problemer med dit NemID eller nøglekort, kan du kontakte NemID privatsupport ved at ringe eller chatte.

Ring til support på 72 24 70 50
 

NETS åbningstider
Mandag-fredag: 08.30-20.00
Lørdag, søndag og helligdage: 10.00-16.00
Jule- og nytårsaftensdag: 10.00-14.00

Har du husket cookies?

Når du besøger tryg.dk, skal din browser være indstillet til at acceptere cookies. Ellers vil du ikke kunne logge på Min side.