Husforsikring – dækker din bolig efter vind og vejr
Husforsikringen dækker både dit hus og din have mod skader som brand, storm og skybrud. Med Super-pakken for du dækningen Bolighjælp, hvor du får adgang til Tryg Bolighotline.
Vi er opmærksomme på et problem med kunders MitID-login på Android-telefoner. Vores team arbejder på at løse problemet.
Tryg Bolighotline – rådgivning til skader i dit hjem
Bekymringer er der nok af som boligejer – uanset om man bor i hus, lejlighed eller har et fritidshus. Med Tryg Bolighotline kan du få professionel rådgivning til at udbedre mindre skader, inden de udvikler sig og bliver store.
Med dækningen Bolighjælp, som er en del af husforsikringen, får du adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet. Tryg Bolighotline er, kort og godt:
Professionel rådgivning
Det er professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund, der sidder klar ved telefonerne, når du ringer til vores Bolighotline. Rådgiverne er tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Sådan får du hjælp
Du kan finde telefonnummeret og e-mailadressen til Tryg Bolighotline under Ekstra Tryghed på Min side.
Hvis du skriver en e-mail til Tryg Bolighotline, skal du huske at skrive dit policenummer. Det finder du under din husforsikring på Min side. Vedhæft gerne billeder eller video af problemet, du har spørgsmål til. Så kan vi nemmere og hurtigere hjælpe dig videre.